Wanneer heb je voor het laatst een café-ondernemer horen beschrijven welk eten ze aanbieden? Niet meer op dezelfde manier als vroeger, maar er zijn natuurlijk een paar mensen die de oude standaard café-klant nog wel kunnen bedienen.
De andere veel voorkomende beschrijving die ik hoor is; halverwege de ochtend wordt er een groen blaadje binnengebracht, gevolgd door een zakje noten en als afsluiter een Casey Robbins-smoothie. Dus nadat we ons fruit en ons broodje hebben besteld, moeten we onze eigen smoothie maken? Werkelijk?
Het is waarschijnlijk niet voor de klanten, maar voor dat café van de 200 cafés die momenteel open zijn, hoeveel denk je dat ze uitgeven aan voorraad en als het op een regelmatige basis is zoals iedereen, krijgen ze waarschijnlijk niet veel herhalingsaankopen?
Als een klant naar een café gaat om halverwege de ochtend koffie te halen en vervolgens een zak Nutter-boter om op te kauwen terwijl ze wachten, waar zullen ze dan aan het eind van de dag snacks eten? Als je denkt dat een zakje noten, een hap kaas en noten en twee kopjes drinken lekker is; je zou het mis hebben over zo'n bedrijf.
Dus als je een café wilt en er het beste eten uit wilt halen, dan zul je er een moeten vinden met een gameplan, het eten moet van de hoogste kwaliteit zijn met verse ingrediënten en producten. Ze moeten dus hun eerste ingrediënten halen en die zo vaak mogelijk doorgeven.
Pasta withceptions, ST geboekte video's, gebakken koffie – slechts een paar items die daar worden verkocht.
Het café bestaat al 15 jaar, dus ze hebben duidelijk de middelen, het geld en het personeel om het zo lang draaiende te houden. Dit gaat ze maken of breken. Veel komt door het eten, maar het café heeft ook wat innovatie nodig. Ten eerste hebben ze wat uniformen nodig voor het personeel, dan misschien een mobiel busje en een busje om eten te bezorgen. Als ik van zeg, bedoel ik een van deze of iets vergelijkbaars. Hoe moet ik dat weten? Nou, de andere jongens doen het.
Het café moet hun ouderwetse spelplan blijven veranderen in moderne problemen, om een marktleider te worden. Ik denk dat hun beste optie is om naar een internetcafé te gaan, sommige doen het zelf, andere worden uitbesteed. Dit is waar de hits vandaan komen, maar dit heeft zijn problemen.
Nu wordt internet de levensader van het café. Overdag biedt het internetcafé een heleboel artikelen aan, die zo snel mogelijk uitverkocht raken.
Ze zullen echter ook alle oude producten verkopen die een fysiek product hebben. Dit wil niet zeggen dat de producten geen waarde hebben. Ze zullen zeker een ag lifel hebben en er zal vaak een mogelijkheid zijn om te verkopen. Ik zag bijvoorbeeld onlangs een tafel, ik wilde een iPod kopen, ik ging naar de winkel om hem op te halen, toen ze hem zagen, zat er een laadplaat in voor de laptop. Dit is slechts één voorbeeld, maar dit gebeurt wel, maar het gebeurt wel. Een van mijn klanten ging op een dag naar deze winkel en ze boden een nieuwe iPod aan met een toegevoegde functie (ik heb al een tijdje geen toegevoegde functie gezien). Dit is een simpele kans voor de klant om dat ook te kopen.
However, I have seen this so often in the retail industry. This is also true for other outlets as right throughout the day people will buy stuff off the shelf. One of the biggest problems here will be SALES, if the sales is 350My launched a new design, the customer comes in and the salesman selling the IPod tells him about it (if it exists), maybe he also offers £50 worth of special offers, so this really is a little irrelevant to the customer and they really do not need to know. It is not suited for this business, but this is a retail outlet and one of the elements is customer service and all marketing and advertising will do them good.
When the customer is at work with someone going for a coffee it obviously has a quite different feel to a soccer game.
In het etalagevenster ziet het er echter niet naar uit dat het gaat gebeuren, dus blijven ze erover nadenken. Dit is waar de klant nu komt, en dat maakt het bijna onvermijdelijk dat de klant terugkomt en een nieuwe verpakkingskar koopt in de winkel.
Een etalagevenster van dit type heeft twee problemen.
1) De eigenaren lezen de piep-piep-piep niet.
2) alle literatuur in de etalage is gouden toeristisch advies. Nu zullen de meeste verkooppunten geen etalage produceren die er zo uitziet, maar als de informatie op displays al wordt ondersteund door details in de winkel, zijn ze klaar.