
onge mannen tussen 18 en 25 jaar zijn de beste vooruitzichten die eventueel aan de NOS kunnen werken. Dit is eigenlijk een grote vergissing, want onder deze groep zijn er enkele die al werkervaring hebben waardoor ze potentieel precies weten wat ze moeten doen.
Van alle NOS is de NSX waarschijnlijk de beroemdste. Natuurlijk is hij beroemd vanwege zijn mooie uiterlijk en goede prestaties, wat in feite betekent dat hij bij de jonge generatie past. De jongeren zijn degenen die geïnteresseerd zijn en iets nieuws willen proberen. De oude bestuurders zijn degenen die de voorkeur geven aan de oude klassiekers, auto’s zoals een muscle car of een sportwagen.
In de afgelopen jaren zijn autoshows steeds populairder geworden in de steden. Autoshows geven mensen van alle leeftijden en niveaus de kans om Amerikaanse of Japanse auto’s te zien en te ontmoeten. Mensen kunnen zien wat voor soort auto’s ze hebben en wat anderen hebben meegemaakt, althans van de buitenkant. Dit kan vrij verwarrend zijn voor degenen die niet bekend zijn met autoshows. Zij kunnen zich autoshows voorstellen als een lege, morsige arena met waarschijnlijk een paar dronken tieners die luidkeels Dealer en kopietjes van de NOS staan te blèren. Dat was waarschijnlijk de indruk die mensen kregen, maar als je beter kijkt naar de line-up van autoshows zijn er een aantal goed uitziende auto’s met nog genoeg leven over. Zorg ervoor dat je een goede lijst van Canadese autoshows vindt.
Soms kun je iets vinden dat je nog nooit eerder hebt gezien. Canadese autoshows zijn een uitstekende gelegenheid om enkele auto’s van Canadese makelij uit de jaren 1970, 1980 en 1990 te zien. Veel mensen zijn in de veronderstelling dat deze oude auto’s uit de jaren 70 en 80 de beste voorbeelden zijn van hun auto leven. Dat is niet noodzakelijk het geval. Er zijn genoeg auto’s uit dezelfde tijd die nog steeds op straat rijden. Misschien is het probleem dat mensen de oude auto’s uit die tijd associëren met racers en dragsters. Dat is een redelijke veronderstelling, maar misschien moet je iets dieper kijken.
Terwijl we denken aan dragsters en oude muscle cars als tieners zijn, zien we ze ook als vertegenwoordigers van een vervlogen tijdperk van auto-ontwerp. Dat is een beetje extreem en een beetje overdreven, maar er zit vandaag meer waarheid in die bewering dan ooit tevoren. Auto’s als de Mitsubishi Galant bewijzen dat goede oude meisjes met een verlangen naar een goede rit een krachtig, elegant statement kunnen maken. Ze is gespierd en toch elegant en haar twin turbo dieselmotor biedt veel vermogen en tochHer vering en besturing bieden u een soepele rit, zelfs op de ruwste van terreinen.
Jammer genoeg hebben veel mensen nog steeds het verouderde negatieve beeld van meisjes en auto’s. Zij zien een schoonheid een auto als de Civic Type R als een kleine, arme neef van de moderne vrouwen auto. Dat is oppervlakkig en onderschat hoe revolutionair en sterk de vrouwenauto werkelijk is. De Civic Type R is minstens zo opmerkelijk als de Ford Satellite uit de jaren zeventig die door veel mannen als de beste auto ooit werd beschouwd. Ze beseffen ook niet dat de techniek achter de Type R puur Honda is, niet het huidige, moderne Honda.
Er zijn genoeg vrouwelijke autoliefhebbers, maar velen gaan schuil achter de badge van een Mini Cooper of een andere kleine sportwagen. Het goede nieuws is dat ze kunnen worden gevonden en waarderen en watertanden van een compacte en leuke sportwagen die hoge prestaties op de weg biedt en tegelijkertijd een lichtpuntje is in het leven van een meisje. Van het type bestuurder dat de verkeerslichten wil regelen en op kruispunten wil stoppen tot de doe-het-zelvers die graag zelf de klus klaren, vrouwen houden van de mogelijkheden die compacte voertuigen en leuke auto’s hen bieden.
Een van de eerste dingen waar een vrouw aan denkt is het bezitten van een mooie sportwagen. Het competitieve en avontuurlijke van een sportwagen kan een man aantrekken, maar er is meer nodig dan alleen de auto van je dromen om het hoofd van een man op hol te brengen. Vrouwen zijn niet alleen op zoek naar de auto, maar ook naar het huis. Met het merk Mini kunnen vrouwen gerust zeggen dat ze een sportwagen bezitten.
Niet alleen stellen vrouwen hun huis open voor deze compacte voertuigen, maar ze kunnen ook de motorkap opendoen en een varkenskop doen omslaan. Een slimme vrouw weet hoe ze voor haar auto moet zorgen en toch een schoon ogende auto kan behouden. Vrouwen geven om elk detail van hun auto, van het merk leer dat op de stoelen zit tot de schone ramen. Ze willen een auto die jarenlang meegaat en er toch nog als nieuw uitziet. Voor een vrouw, stijl is nu stereosence. Zij wil een auto met slimme, strakke lijnen die de aandacht zal trekken van iedereen die hem ziet. Auto’s zoals de Mitsubishiifismo zijn het bewijs van dit punt. Als je dit merk bezit, ben je binnen voor het leven.
Deze twee merken bieden praktische en stijlvolle auto’s die speciaal voor vrouwen zijn ontworpen.